Friday 25 November 2011

Hari Ini blalalaa..

Assalamualaikum..

boling2


Elopp semuaaa!! Ape kabar ari ni? mesti sihat-sihat belaka kan macam i jugakk..haha...erm, hari ni hari Jumaat, aku macam biasaaa laa jee la dok umah melayan diri yang tak berapa terurus sejak belakangan ni ..huh.. Hari ni tak pergi jalan-jalan, aBg akuu dah pegi tingggalkan aku yang lewat bangun ari ni..bukan setakat ari ni jee, ari2 pun aku lewat bangun haha..ape punya anak dara la kan..biasaa la holidayy..mesti dimanfaatkan..akuu cutii sekarang, cam dak skolah gak yang tengah cuti2 Malaysia..ermm, kawan2 pun dah pegi tinggalkan aku, semua pakat balik UiTM bila aku cutii..:'( sedih nokk..huh..dua hari lepass akuu pegi main boling, bersama aBg aku yangg sorang tu dan 2 orang kazen aku tu..memang fun jugak laa, tapi semangat main tu hilang bila game yang kedua haha..ape2 pun tabik laa kat kazen aku tu, point yang dia dapat seratus lebihh untuk satu game..rasanya sampai sini je la aku borak2 haha..okay, c yar..wassalam:))

0 comments: