Thursday 29 December 2011

Itik Bergantungan

Assalamualaikum, 


Hai, eheh. Mesti korang nak tahu pasal ape entri aku kali ni sebab tajuk kat atas nampak aneh kan iaitu Itik Bergantungan. Haha.. Okay, cerita dia macam ni, malam tadi aku pegi dinner dengan family aku dekat luar  ( cewah dinner ). Aku memang dah decide awal-awal nak makan menu ape, kih3. Nasi ehem ( nasi itik laa ). Mesti korang fikir, ek eleh budak ni makan nasi itik pun kecoh. Alaa, mesti la kecoh, bukan nya selalu makan. Mungkin ni dah kali kedua aku makan. ( kali pertama makan dalam tak sedar kot ). Aku memang tak ada hati pun nak makan nasi itik tu, memandangkan aku selalu je pesan menu yang sama dan ( selalu jugak tengok itik bergantungan ), mana tak memikat selera aku, ( yeke ke tidak ? ). Jadi, aku nak kelainan la sikit dalam menu aku kali ni. Erm selepas makan nasi itik tu, erkk ( mesti la kenyang ) haha.. bagi aku rasa itik tu biase je kot ( tak berani kata tak sedap ), ayam lebih sedap bagi pandangan aku la ( statement berani ). Kalau korang nak tahu rasa itik, rasa la sendiri. Aku rasa next time aku makan nasi unta kot ( kalau ada unta bergantungan ) haha.. Tengok gambar di bawah, eheh ^,^ 

Nasi Itik (bukan gambar sebenar) sori pinjam gambar dari Google

1 comments:

naszfitri said...

echewah,..leh tahan eh,..mkn itit b'gntungan,..x ajak pom?? haha,..