Monday 28 May 2012

Befday Mak Bapak

Assalamualaikum,

Haa..hari ni 28 Mei, ulangtahun mak eda yang ke 60.. tak de yang spesel sangat hari ni..kesian mak sebab kami tak keluar untuk meraikan..sepanjang hari ni, aku dan mak memang boring just stay kat rumah.. al maklumla bapak, abang dan kakak ipar semuanya pegi keje..tapi befday mak sebenarnya dah diraikan awal bulan Mei ni memandangkan befday Encik Alek kite pun jatuh pada bulan yang sama iaitu 4 Mei yang lepas. Apalagi abang dan aku pun beli la kek pada petang 4 Mei tu, masa tu aku nak balik rumah dari kampus. Nak tengok tak cemane rupe kek tu? hah, tengok bawah :) 
Ha ni la dia kek cik alek & cik yah kite


Amacam? smart tak rupe kek di atas? kih3..abang aku yang pilih, aku on je..dia yang bayar kan eheh, lagipun last minit kan..kedai tu pun tak banyak pilihan masa tu..kedai kek TAKA tu dekat dengan kampus aku area Desa Ilmu, Samarahan. Ni ada lagi satu kek, masa Hari Ibu hari tu, ce tengok bawah:) 
Happy Mother's Day


Ha, segak kan kek mother's day tu? haha..kek tu dibeli kat LOF, Kuching Sentral. Apapun bulan Mei ni memang kerap kali la aku makan kek..bulan kek kot. 26 Mei lepas pun aku makan kek sempena sambutan Hari Guru kat kampus aku. Kek dia sedap la boleh tahan. And now aku mula bercuti hahaha..i am freeeeee yeay !

0 comments: