Wednesday 30 May 2012

Dapat kakak ipar

Assalamualaikum,


Yepi semua..erm, pasti semua sedia maklum dengan tajuk entry aku di atas. Yeps, aku dah dapat kakak ipar setelah sekian lama hidup suka duka bersama abang-abang je...perasaan aku opcos la hepi bercampur baur dengan perasaan teruja...haha.sebenarnya abang aku berkahwin pada 4 Mei lepas dimana majlis akad nikah berlangsung pada pagi tu dan aku tak de di saat-saat tu sebab ada kelas..hu. Hari yang sama adalah ulangtahun bapak aku yang ke 50..tahniah kepada abang sulung yang tersayang iaitu Zamri, erm dah tamat pun zaman bujang bersama kakak Siti Hajar..Ha mesti nak tengok gambo kawen kan? tapi tak banyak...kalau nak tengok banyak, ce tengok kat kamera si kamera man kite pada hari tu..
bersama abang kedua dan rakannya
pengantin on the way ke pelaminan
Ha..sweet kan? ecehh..konfem korang rasa nak kawen kan? tak pun imagine korang pakai baju pengantin..haha takpe..tak salah pun.. sekarang tengok lak gambo-gambo aku dan sekeluarga having fun bersama kak ipar..
bersama mak & bapak tersayang

dan yang terakhir sekali..... 




Aisehmen..amacam? haha..sampai sini je aku bercerita ok..daa:)

0 comments: